Scroll left
  • Zajęcia integracyjne- słuchamy się wzajemnie width:800;;height:600
  • Uczymy się współpracy w grupie width:800;;height:600
  • Kalambury. Urszula ma pomysł na przedstawienie znanego przysłowia width:800;;height:600
  • Kształtowanie postawy twórczej, aktywizacja słowno-artystyczna- Adam prezentuje swoją pracę width:800;;height:600
  • Maryla, Przemek i Justyna w trakcie specjalnego zadania pokonywania dystansu- kształtowanie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z sytuacjami trudnymi width:800;;height:600
  • Darek w trakcie prezentowania pozostałym uczestnikom pracy grupy width:800;;height:600
  • Odreagowanie emocjonalne- mamy własny pomysł na przedstawienie swoich racji width:800;;height:600
  • Lubimy pracować w grupie – poznajemy alternatywne sposoby spędzania czasu wolnego width:800;;height:600
  • Przed uczestnikami spotkania kolejne ćwiczenie - prowadzący Andrzej Maczassek prezentuje grupie zadanie width:800;;height:533
  • Krótkie wskazówki prowadzącego dla grup podejmujących się wykonania zadania width:800;;height:533
  • Aktywizacja poznawcza. Pomysł na realizację krótkiej audycji radiowej. Nad przebiegiem wykonania zadania w grupie czuwa Urszula width:800;;height:533
  • Budowanie poczucia własnej tożsamości – ćwiczenie w grupie width:800;;height:533
  • Grupowe zajęcia socjoterapeutyczne- kształtowanie umiejętności słuchania innych width:800;;height:533
  • Uczenie akceptowania uczuć przeżywanych przez inne osoby- na zajęciach integracyjnych zawsze jest nas dużo width:800;;height:533
  • Świętujemy urodziny pana Zenka- krótki poczęstunek w doskonałych humorach width:800;;height:533
  • Artystyczne działania w grupie. Bawimy się w rzeźbiarzy width:800;;height:533
  • Zadania poznawczo- artystyczne. Ćwiczenie kreatywności w grupie width:800;;height:533
  • Krążymy po orbitach. Realizujemy zadanie edukacyjno- rozwojowe width:800;;height:600
  • Praca w parach i zachęcanie do współpracy width:800;;height:600
  • Ćwiczenie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sytuacji konfliktowych, zachowań asertywnych, negocjowania: przy pracy m.in. Malwinka, Adam, Darek, Krzysztof i Dajana width:800;;height:600
  • Aktywizacja słowno- poznawcza – rozwój zainteresowań. Poznajemy się wzajemnie width:800;;height:600
  • Sławek, Przemek, Agata, Ela prezentują grupie swoje cechy charakteru, zainteresowania i rokowania na przyszłość width:800;;height:600
  • Próba negocjacji. Jasiu i Marta przy wspólnej pracy nad zadaniem width:800;;height:600
  • Zachęcanie do prowadzenia zdrowego stylu życia- szukamy rozwiązania. Praca w parach width:800;;height:600
  • Indywidualna praca nad zadaniem. Przy pracy m in. Monika, Jasiu, Krzysztof width:800;;height:600
  • Wyzwalamy kreatywność- działania artystyczne w grupie width:800;;height:600
  • Kasia w trakcie wykonywania zadania z wolontariuszką width:600;;height:800
  • Podwyższenie umiejętności rozpoznawania, nazywania i wyrażania uczuć. Przy pracy Jakub, Ania i Urszula z wolontariuszką width:800;;height:600
  • Próba przedstawienia pozytywnego wizerunku za pomocą artystycznego wyrazu. Anita sugeruje się wskazówkami osób z nią współpracujących width:800;;height:600
  • Integracja w grupie. Krzysztof zachęca Darię do wykonania zadania width:800;;height:600
  • Przemek i Marzenka przy pracy- podtrzymywanie umiejętności szkolnych. Praca z wolontariuszem width:778;;height:759
  • Poznajemy nowych przyjaciół, własne możliwości i rozwijamy swoje zdolności i talenty width:800;;height:600
  • Malwinka, Waldek i Dajana w trakcie ćwiczenia poznawczo-słownego width:800;;height:600
  • Tak pracujemy, co tydzień- spotkania są okazją do spędzania czasu w przyjaznej atmosferze width:800;;height:600
Scroll right